Het weer

Welkom op de nieuwe website van IJsvereniging Oldambt!

Op deze website vindt u allerlei informatie betreffende de ijsbaan maar ook over activiteiten welke plaatsvinden buiten het schaatsseizoen. Actuele informatie wordt ook verspreid via onze Facebook pagina en Twitter.

De IJsvereniging Oldambt verzorgt de ijsbaan en het clubhuis gelegen aan de Pelmolenlaan in Scheemda. In de winter zorgen de leden met vele vrijwilligers ervoor dat er zoveel mogelijk geschaatst kan worden, als het weer het toe laat. Als de ijslaag voldoende dik is, bent u van harte welkom om gezellig naar de ijsbaan in Scheemda te komen voor schaatsplezier en een lekker bakje koffie!

<<<<  NIEUWS 2021/22  >>>>

Nu het winterseizoen er aan komt houden we op 4 november 2021 a.s.onze algemene ledenvergadering

aanvang 20.00 uur op de ijsbaan

De jaarlijkse  kaartverkoop houden we in de week van 22 t/m 27 november.

We komen dit jaar nog langs bij de leden die nog geen automatische incasso  aan ons hebben afgegeven,

na dit jaar stoppen we met de kaartverkoop aan de deur.

Via het machtigings formulier kunt u zich alsnog opgeven

De betaalde abbonnementen krijgt u van ons in de brievenbus

Heeft u toch bezwaar om onderstaande machtiging af te geven,maar wel een abonnement (in de voorverkoop) willen hebben, dan zult u deze zelf moeten komen ophalen op de ijsbaan tijdens de twee ophaal-zaterdagen van 10 t/m 12.00 uur

DOORLOPENDE MACHTIGING S€PA